Cum se promovează o țară. Noul logo pentru Peru + Un viral tip Breaking News

Toader Paun

Peru are un nou brand de țară. Pregătirea lui a început în 2009, iar Futurebrand, agenția care a lucrat la repoziționare, l-a făcut public în cursul acestei săptămâni. Spirala din P este un element caracteristic culturilor care-și au originile în Peru, după cum au explicat oficialii PromPeru (numele comisiei responsabile de rebranding).

Precedentul logo al țării:

Pentru promovarea țării, agenția Fahrenheit, subsidiară locală a DDB, a pregătit terenul cu un viral în care sunt prezentați americanii dornici să ajungă în Peru, pe căi nu tocmai legale. Poate nu este cea mai originală idee sau cea mai bună execuție, dar pare mai promițătoare decât frunza românească.

În aproape o lună de zile, viralul ”Come to Peru while you still can” a adunat aproape 200.000 de vizualizări pe YouTube.

.

2 thoughts on “Cum se promovează o țară. Noul logo pentru Peru + Un viral tip Breaking News

  1. nice 🙂

    Probabil ca nici Ministrul lor nu este un rezultat al unui scandal sexual politic.

    Daca nu ati identificat personajul…. Ms.Udrea

    ha ha ha!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *