Real men don't buy girls – Demi and Ashton DNA Foundation, SUA

Toader Paun

Isaiah Mustafa, devenit celebru în urma seriei de spoturi virale în care a fost Mr. Old Spice, îşi găseşte maşina în parcare chiar şi legat la ochi.

Ashton Kutcher ştie să-şi spele singur ciorapii.

Jason Mraz şi Peter Buffett sunt bărbaţi rezistenţi.

Sean Penn ştie (oare?!?) cum se foloseşte fierul de călcat.

Bradley Cooper ştie să prepare rapid micul dejun.

Toate aceste spoturi virale se doresc modele de „bărbaţi adevăraţi” (ar trebui să inducă ideea că nu suntem perfecţi dar ştim să luăm deciziile corecte, măcar atunci când vine vorba de lucruri serioase) şi se termină cu sloganul campaniei împotriva exploatării sexuale a copiilor – „Real men don’t buy girls”.

Această campanie este creată pentru YouTube (http://www.youtube.com/user/DNAFoundation) şi Facebook (http://www.facebook.com/dnafoundation)..

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *