Rebranding Antena 2 – Vezi ce vorbești!

Toader Paun

Precedentul logo Antena 2:

Noul logo Antena 2:

Un nou logo, un nou slogan, ”Vezi ce vorbești”, un nou pachet grafic și o poziționare clară pe talk-show monden. Astfel se definește Antena 2 începând din această săptămână.

Comunicatul Antena 2:

Antena 2 a implinit patru ani, pe care i-a sarbatorit in direct, impreuna cu toate vedetele postului. Tot sambata, la zi aniversara, Antena 2 a aparut in “haine de sarbatoare”, dobandite in urma unui proces de rebranding, realizat de prestigioasa companie britanica Red Bee”: grafica noua, slogan nou, ID-uri de post gandite special pentru ce si cum va fi Antena 2 de-acum inainte.

Ce aduce rebrandingul Antenei 2?

Un “look” foarte cool, potrivit cu orientarea postului, televiziune de talk-show live monden, “teritoriu” pe care Antena 2 a inceput sa paseasca inca de la lansare, timid la inceput, dar pe care l-a cucerit in cei patru ani. De-aici inainte, directia postului va fi indreptata strict in acest domeniu extrem de ofertant si pe care televiziunile generaliste l-au explorat doar partial. Totodata, aceasta televiziune de nisa este singura care revendica acest spatiu show-biz, monden.

Noul slogan al Antenei 2 este “Vezi ce vorbesti”, sintagma al carei sens principal in acest caz, nu este cel de atentionare: aici, la aceasta televiziune, ce se spune se si intampla, talk-show-urile aduc la iveala zvonuri sau stiri in premiera, dar care sunt verificate, se intampla sau urmeaza sa se intample foarte curand. Ca atare, urmarind Antena 2, vei fi pus la curent cu cele mai recente, spectaculoase si veridice evenimente din show-biz.

Grafica pune in valoare sloganul si orientarea spre show-biz a postului, este dinamica, bogata din punct de vedere vizual, pastreaza culorile postului si este evident orientate spre publicul tanar, pe care televiziunile urmeaza sa-l cucereasca prin abordare.

Realizari Antena 2

In anul lansarii, 2007, Antena 2 avea 604 000 telespectatori unici. IN 2011, numarul acestora a crescut de aproximativ patru ori, ajungand la 2 413 000.

Antena 2
Time Bands Dates AvRch(000)
Whole day *Year 2007 604.07
Year 2008 1781.88
Year 2009 2055.85
Year 2010 2176.55
*Year 2011 2413.17
Prime Time *Year 2007 320.94
Year 2008 1014.22
Year 2009 1203
Year 2010 1345.54
*Year 2011 1476.2

In 2011 (*ianuarie-29 martie) Antena 2 a atins 2.413.000 de telespectatori unici la nivel urban comparativ cu 604.000 telespectatori unici in anul lansarii.

Din punct de vedere al ratingului inregistrat, Antena 2 este, dupa primele trei luni ale anului, pe locul 12 in prime-time, cu o medie de 104 000 telespectatori, surclasand posturi de nisa cu o vechime mai mare in media, cum ar fi TVR 2 sau B1 TV.

2011
Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
1 Pro TV 8.2 18.2 945
2 Antena 1 5 11 570
3 Kanal D 2.9 6.3 329
4 TVR 1 2.8 6.2 319
5 Antena 3 2.5 5.6 291
6 Prima TV 2.5 5.5 283
7 Acasa 2.3 5.1 265
8 Realitatea TV 2 4.5 233
9 National TV 1.5 3.4 175
10 OTV 1.4 3.2 165
11 Disney 0.9 2.1 108
 

12
Antena 2 0.9 2 104
13 TVR 2 0.7 1.6 84
14 Sport.ro 0.6 1.4 74
15 Cartoon Network 0.5 1.2 61
16 ETNO 0.5 1 53
17 Pro Cinema 0.4 1 51
18 B1TV 0.4 0.9 48
19 DigiSport 0.4 0.8 44
20 Euforia 0.3 0.7 37
21 Minimax/A+ 0.3 0.6 32
22 Discovery 0.3 0.6 31
23 Diva Universal 0.3 0.6 31
24 10 TV 0.3 0.6 31
25 AXN 0.3 0.6 30
26 Favorit TV 0.3 0.6 30
27 Eurosport 0.2 0.5 26
28 gspTV 0.2 0.5 26
29 N24 PLUS 0.2 0.5 24
30 Taraf TV 0.2 0.4 23

Cea mai vizionata emisiune a postului in acest an este Confidential, care, in 2011, a ajuns la o medie de 139 000 de telespectatori din intreg mediul urban. Show-ul este realizat si prezentat de cuplul Oana Turcu si Cristian Brancu si poate fi vizionat in fiecare duminica seara la Antena 2..

9 thoughts on “Rebranding Antena 2 – Vezi ce vorbești!

  1. Cred ca melodia este facuta de ei astfel nu imi explic deoarece am cautat-o si dupa versuri si nu am gasit-o(era imposibil sa nu o gasesc mai ales dupa versuri)!!!

  2. Multumesc Toadere dar da e asta melodia si nu te superi unde o pot gasi ca pe google si youtube nu o gasesc…poate ma vei ajuta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *