Să fabricăm o vedetă – Virgin Mobile, SUA

Toader Paun

Spencer Falls şi Sarah Carroll se transformă în Sparah într-o campanie TV şi online care se vrea o replică haioasă la modul în careoamenii ajung azi vedete. Doi necunoscuţi sunt transformaţi în „persoane importante”, pe parcursul mai multor săptămâni în care sunt aplicate toate strategiile încercate de orice vedetă care se respectă.

Cel mai important element din toată ecuaţia – „your Virgin Mobile phone”.

În România, un model similar de campanie, dar la o scară mai mică, a fost încercat de Radio 21 cu Vedeta Tzac Pac (site-ul este încă activ) în aprilie 2008.

Campania Virgin Mobile este începută în aprilie 2011 cu spotul de mai jos şi continuată cu episoade noi pe http://sparah.com şi YouTube.

Cel mai recent episod online Sparahprezintă o şedinţă foto sexy:

Mi-a atras atenţia ultimul comentariu postat la acest clip pe YouTube:

„I think they are taking this a little too far. kids use this service and the sexual undertones of „sparah” i think is a little too graphic. come on the guy is pouring milk all over the girl. the director even said get it in her face but not her eyes! „dont drink that spencer!..”

(if your an adult take a wild guess of what sexual act this represents…>.>) its very subliminal; and just wrong when 13 year olds watch this and use their VM phones and think this is ok. its not”

 .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *