Autonom are o nouă identitate de brand, în acord cu extinderea gamei de servicii

Autonom, o companie cu capital 100% românesc, pornită în 2006, în Piatra Neamț, devenită între timp liderul pieței de mobilitate din țară, se prezintă sub o nouă imagine. Este singura companie locală care a primit timp de 5 ani la rând titlul de Best Employer (2014-2018), conform studiului global organizat de AON Hewit. În același timp, Autonom este una din cele 123 de organizații recunoscute de WorldBlu la nivel mondial, care promovează ”principii democratice și încurajează libertatea la locul de muncă”.

„Noul program de identitate vizuală a brandului Autonom își propune să semnalizeze stadiul de creștere și poziția de leadership a businessului, în paralel cu îmbunătățirea unor aspecte care țin de vizibilitatea și consistența brandului. Logo-ul Autonom transmite mobilitate, viziune și aspirație, într-un tratament modern și adecvat unui brand de servicii.

Am fost onorați să desenăm pentru un business românesc antreprenorial atât de ambițios și pentru o echipă de români tineri atât de deosebită. Mulțumim, Marius și Dan Ștefan, pentru oportunitate.”, a declarat Ciprian Bădălan – Design Director, Brandient.

“Întregul parcurs al Autonom a avut la bază dorința noastră de a fi un model de afaceri autentic, prin ceea ce ne propunem și, mai ales, prin ceea ce facem. Autonom, alături de celelalte firme din grup, se constituie tot mai mult într-un furnizor integrat de servicii de mobilitate.

Credem că în piețele în care activăm vor supraviețui, pe termen lung, doar companiile care se adaptează și inovează, creând adevărate ecosisteme. Chiar dacă afacerea noastră crește și devine tot mai complexă, rămâne neschimbat atașamentul nostru față de clienți. Ei, împreună cu colegii noștri, sunt cei care ne motivează să evoluăm în fiecare zi.”, spune Dan Ștefan, co-fondator Autonom.



Noua identitate de brand este realizată de Brandient.

Cum vi se pare transformarea?

Leave a Comment